fredag 29. oktober 2010

Verdens beste "cookies" :

Fant denne oppskriften på havre og rosin cookies på bloggen - mat på bordet!

Ohhh my goood!
Beste jeg noensinne har smakt, og jeg er ikke så innmari glad i cookies!
Rett og slett den perfekte cookies-oppskriften... (synes jeg).

Så takk ennå en gang Mat på bordet for en nydelig oppskrift.

Slik så mine ut :

Og forresten, jeg la ut et bilde av disse cookisene på FaceBook siden min, og de utløste en storm av kommentarer haha, morsomt! Nå tar jeg en pause og nyter dem mens det er et par igjen...

4 kommentarer:

Mat på Bordet sa...

Så gøy at du også synes de er innmari gode! Jeg baker de bare når jeg vet at jeg skal gi bort de fleste - altfor farlige til å ha liggende i kakeboksen....:))
ina

Mens livet leker... sa...

Ja, de var FANTASTISK gode, som alt du lager, prøver stadig nye skatter jeg finner i bloggen din =)
Blir nok snart en ny runde med cookies!

Åpent^hus sa...

hei og takk for hilsen inne hos meg.

kjekt at du vil være med i lotteriet mitt.

veldig bra - for da fant jeg deg. for en fin blogg du har. du tar nydelige bilder!!

ser du spør etter tips til hvordan lage bakgrunnsbilde til bloggheader. Hvis du ikke allerede vet om det, finnes der et lite program som heter Photoscape som er morsomt til å lage fotosammenstilinger. har du prøvd det? helt gratis på nett.

vi blogges!
hilsen Åpent hus

Mens livet leker... sa...

Takk Åpent Hus=)))
Og flott tips, tenkte faktisk senest i dag at jeg må bytte ut bilde på "header" og få litt mere farge i bloggen!
Først brødbakst og så skal jeg leke meg litt med bilder =)

Ha en strålende flott dag!